sobota, 19 kwietnia 2014

TAG 40 przypadkowych pytań.

Cześć.
Mam nadzieję,że bierzecie udział w naszym losowaniu.Jeśli dalej nie znasz szczegółów to zapraszam do postu poniżej!Powodzenia.
O>.<O
    / | \
      |
      /\
     

Dzisiaj TAG : 40 przypadkowych pytań o mnie,zapraszam ! c;

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W kościółku.
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?
Nigdy nie zjadłam kredki.
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak,mój portfel.
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Ja zawsze mam na sobie skarpetki.
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie,ale mam zamiar się wybrać niedługo na Niezgodną (*.*)
6) Czy jest Ci gorąco?
Nie,tak w sam raz.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Jakiś soczek.
8) Co ostatnio jadłaś?
Właśnie jem ciasto. (sama zrobiłam)
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W domu.
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Chyba ciocia.
11) Czy tęsknisz za kimś teraz?
Tak.

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Zrobię coś do jedzenia i zasiądę przed tv i coś obejrzę lub komputer
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Nie rozumiem pytania.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Tylko to kiedy i jak umrę.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Lacoste touch of spring.
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak i to nie raz.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
W niebie.
18) Czy masz opalenizne?
Nie,jestem blada jak ściana.
19) Czego teraz słuchasz?
20) Czy kolekcjonujesz coś?
Wspomnienia i kamienie.
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy!
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Tak.
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Coś w stylu "ok,czekam".
24) Lubisz ostre przyprawy?
Niektóre.
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Wczoraj wieczorem.
26) Czy jesteś bogata?
Mam 5 zł to się liczy jako bycie biednym czy bogatym? ;/
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Jest ciepło i świeci słoneczko
28) O której godzinie budzisz się rano?
Jeśli idę do szkoły to o 6:30,jeśli wolne to 10 lub 11.
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Wczoraj oglądałam Rrrr.
30) Jaki masz dzwonek w tel?
SOAD-Fuck the System bodajże.
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Nie.
32) Ile masz rodzeństwa?
Jedna sztuka.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop.
34) Co planujesz dziś robić?
Chyba pojeżdżę na rowerze,wyjdę z psem,zrobię obiad,poleniuchuję.
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Dzisiaj rano.
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Eska lub VOX.fm
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Kebab win!
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieskie,podobno piękne i wyglądają jak u wampira.
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Zapoznawałam się z nowym kolegą na 6obcy.pl
40) Czy masz zwierzęta?
Tak,dwa pieski i żółwia.


Mam nadzieję,że coś wniosłam do waszego życia tym TAG'iem (nic,sorki Emilka,jesteś głupia).
Pozdrawiam i do następnego posta!
Emilka

Patrzcie kim jestem :'))


2 komentarze: