wtorek, 22 kwietnia 2014

Święta,święta i po....

Cześć!
Jak minęły wam święta?Dużo zjedliście?Byliście mokrzy?Nie musicie odpowiadać na ostatnie pytanie,bo ja już i tak wiem,że byliście mokrzy.
~~~~~~~~~~~~~~~(O.O)~~~~~~~~~~~~~~~~~

Moje święta przebiegły nawet spokojnie.Przyjechała moja rodzinka,byłam w kościółku,na spacerze.Obydwa dni minęły na robieniu niczego,bardzo leniwie i rodzinnie.Właściwie to nie narzekam,bo mogło być gorzej.Oczywiście byłam mokra.Dzięki Emil,Damian,tato.Tak właściwie to cztery razy się suszyłam.dmnskijfdsdkefsedf!
Okay,teraz może coś co was nie zaskoczy,ale moich znajomych zaskoczyło.Ubrałam sukienkę,a następnego dnia spódniczkę,co bardzo,bardzo,bardzo rzadko mi się zdarza.

(O>.<O)
Zdjęcia dodam jak będę na moim drugim laptopie,gdyż na tym nie mam funkcji Bluetooth i nie mogę nic wysłać,ani wgrać,bo jest też problem wejściem kabla.



JEŚLI CHCECIE BYĆ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO TO ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA.   ----------------------------------> !KLIK!
(są tam też zdjęcia ze świąt:)

Pozdrawiam,
Emilka.
PRZYPOMINAM O LOSOWANIU!!!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz